Naar Franca via Rio de Janeiro - Reisverslag uit Franca, Brazilië van Stefan Smit - WaarBenJij.nu Naar Franca via Rio de Janeiro - Reisverslag uit Franca, Brazilië van Stefan Smit - WaarBenJij.nu

Naar Franca via Rio de Janeiro

Door: Stefan

Blijf op de hoogte en volg Stefan

05 Augustus 2013 | Brazilië, Franca

Over een paar dagen is het zover! Ik ben met de laatste voorbereidingen bezig. Vorige week mijn visum opgehaald in Rotterdam. Nu nog mijn koffer inpakken en afscheid nemen. Van mijn vrienden en familie.
Ik ben erg benieuwd. Hoe mijn gastgezin woont en leeft in Franca. Ik heb al contact met Tulio, mijn gastbroer van het 1e gezin. Ik hoop dat het leuk wordt! Ik ga er in ieder geval mijn best voor doen. De reis kan beginnen!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Stefan

Student bij Rotary Youth Exchange 2013-2014

Actief sinds 05 Aug. 2013
Verslag gelezen: 145
Totaal aantal bezoekers 4567

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2013 - 15 Juli 2014

Naar Franca via Rio de Janeiro op 8 aug

Landen bezocht: